January 02, 2007

new life??ya....

SALAM AIDILADHA

SELAMAT TAHUN BARU 2007

yuhuuuuu.. dah dekat seminggu tak updated.. malas pon ade.. busy pon ade.. penat lagi ni dok tulih.. sebenarnya aku baru jek balik dr bercuti hari raya haji + tahun baru.. yela.. aku dh sebulan tak balik waktu cuti midsem arituh.. so, kali ni aku belasah la cuti smp 5 hari.. haha.. padan muka!!

cuti arituh pon balik umah, raya macam biase2 sajorr.. yela kan raya haji dekat perak bukan meriah sangat pon.. lite2 sajorr.. cume tahun ni my sister, kwanie jek yang tak balik.. bukan ape, dia dah sarat tuh.. tunggu masa sajorr nak dapat baby n0 2.. meaning that anak buah aku yang no 7.. ramai kan?? haha.. so my sister tuh hanya beraya di KL, sambil menunggu masa untuk di hantar ke hospital.. dan bidan merangkap jururawat khas yang di import dari perak telah pon sampai, so segala masalah akan menjadi setel..

pagi lepas semayang, we olzz sekeluarga just melawat saudara mara dekat2 area rumah sajorr.. makan2 melantak ketupat, lemang, rendang,laksa johor la sambil berborak dengan makcik2 and pakcik2 aku yang kepoh2 tuh.. hmmm.. byk jugak maklumat serta gosip2 terkini yang menjadi topic hangat.. haha.. meriahkan di pagi raya?? then lepas tuh baru we olzz sekeluarga balik taiping which is kampung belah my dad.. dah lama tak balik sana.. tok pon dah lama tak jmp.. tapi aku dinch sket balik sana.. knape? sebab.... ada lah.. so balik2, melawat sedara mara then petang balik umah balik.. tak banyak sangat pon aktiviti balik umah kali nih.. tapi tak kisah la.. yang penah happy with my famili..

hmm.. dah masuk tahun 2007 pon.. klu ikutkan this is my last semester in uTm.. aku harap sangat2 semester ni aku tak de subjek yang sangkut ker, psm ker.. ape kerr.. aku dah tak larat nih.. rasa kadang-kadang nak kerja plak.. ye la kan dan baper tahun dok ngadap buku kan.. dari standard one 6 years, sekolah menengah 5 tahun, degree 4 years.. hah?!! bape sume?? 15 tahun dok ngadap buku.. huhuhu.. takper2.. insyaAllah aku mesti habihkan jugak by the end of this semester.. hmmm.. tahun baru, azam baru? aku pon tak tahu menahu sangat azam2 nih.. bg aku.. setiap hari aku berazam.. boleh??ekekeke

1 comment:

not available said...

semoga new year iniew, uols makin canteks *lariiikkkkkk

hiks, gurau je noks!
ai nk ucapkan, slamat maju jaya, semoga graduate ngan cemerlang~