January 03, 2007

hanjengss btol...

sentap tau tadi.. hanjengss sgt.. huhuhukss.. ptg tadik ada taklimat pasal psm, so aku pon bergegas la bersiap2 around 2pm.. talk start pukul 230pm.. choi.. pian plak tak jadik pegi, sbb sakit gout dia.. merasa la dia dok mengerang kesakitan kan.. tu la sape suruh makan daging korban byk sgt.. so, back to the story, aku pon naik la moto dgn si alan nih.. naik2, pose ala2 minah rempit kan.. kebommmm!! alan terlanggar something masa nak parking moto kat arked smp terlajak masuk longkang sket.. babi!! malu sial... 2 org diva di malukan tadi?? boleh?? dah la depan tu bustop, kebetulan plak ade bus tgh berenti.. huwaaaaaaaaaaa!!! malu... malu we olzz sebagai celebriti yang sedang dikenali nih... dah la ramai yang ala2 kendu tgh tgk we olzz.. senyum2 plak?? lempang kang.. so aku dan alan pon buat2 la ala2 professional kan.. hiksssss


tak abih lagi nih, lepas tuh smp kat dewan kuliah aku pon jalan la... tgk2 pintu dewan ada 1 je yang bukak.. aku maleh nk masuk yang tu, coz bdak pompuan rame kat side tuh.. so, kebetulan plak si kawan aku nih lalu.. pompuan la.. ntah mcm mana plak aku gatal pi suruh dia bukak kan pintu tu dari dalam.. merasa la kan pose ala2 diva nak masuk dewan!! hah! amik ko... merasa aku kene sorak dgn bebudak lelaki ni... pantettttttttt!! boleh diorg ckp si bdak pompuan tu curang kat balak dia sbb bukak kan pintu utk aku?? euwwwwwwwwwww.... balak dia very the choiiiiii... koser lah aku nak awek ko... malu nyer... dh la penuh org dlm dewan tuh..ni sume gara2 vdeo tuh... hahahaha

motiff aku cerita?? saje2...hiksss best pulak

1 comment:

not available said...

ai dtg menyembah sujud ratu in da making~!! *lariiik