December 24, 2006

weekend nih, seperti biasa.. tak der pape yang menarik.. just review sket2

sabtu

si akmal pegi opis krp sbb nak uruskan hal2 bilik dia yang baru tuh di blok ni.. smp2 jek dh di hanjengss kan oleh org2 dekat krp tuh.. nak gamba plak dekat borang tuh.. eh?! setau aku dulu, klu xder gambo pon xper.. maybe sebab dia bukan dr kolej asal ni kot.. so, dengan azabnya balik la bilik aku.. cari2 gamba, last2 dapat la gamba dia dengan tuttttt.. ape lagi, gunting la, tampal dekat borang tuh.. hah!! amik ko nak sgt kan gamba kan?? so, kitorg pon smp la.. pulak dah?? tak boleh amik kunci plak, klu nak bayar rm 19.50 sbb sewa mula 26hb 12.. pantetttttttt!! selamat la aku bawak duit lebih, boleh la amik kunci tuh.. tak abih lagi ni.. dh selesai tuh, tetiba plak naik2 moto, tayar pancit plak!! pantetttttttttttt!! last2 lapo sgt pegi la mkn.. ekekeke.. selamat jmp kak dd, bleh tumpang.. ape lagik!! lepak2 di arked sambil meng-choi-kan sape2 yang lalu lalang kat situ.. sape yang choi, choi la.... sape yg taste... hmmmm...taste!!

ptg tuh.. aku ingat nk marathon dvd queer as folk.. tapi memandangkan hari mendung2, lepastu sejuk plak.. ape lagik, tido lah!!hmmm...sedap nyer.. then mlm makan rame2 dekat CP.. choi tau.. azab betol tunggu diorg nih.. stat pukul 11pm aku marathon cite queer as folk.. sampai la ke pukul 4am..mata dah tak larat... ting tong terus atas katil

ahad

amik ko... aku bangun kol 12pm.. inilah akibat klu terlebih tido.. tut tut, sms dr kak dd.. we olz lunch dekat arked.. bayangkan makan 15 minit jerr.. yang cuci mata jek lama sampai kol 230pm.. azab kan?? lalalala.. jmp plak si amy.. ape lagik, sambung mencuci mata sambil berkenalan dengan bekas2 amy?? choikan... hmmm tak kisah lah..taste jugak yg biru tuh... ekekekeke.. balik lunch aku sambung lagi citer tadik sampai disk 3.. mak ai banyak nyerr... bile nak abih nie?? lepas magrib, aku, akmal and hadi pegi jusco.. tak beli ape pon, just hadi yang shopping barang2 sket.... ok la u olzz skag, aku nak sambung lagi citer nih, ada lagik 2 disk... tatau la malam nie aku nak tido kol bape ek??

No comments: