January 05, 2007

banyak kerja coming soon!!

adehh.. kuliah dah pon start.. maka inilah saat2 yang kadang2 best dan kadang2 tak best.. naik banyak kerja menimbun.. makin pening kepala otak ni.. huwaaaaaaaaa!! sem ni aku ada 6 subjek + tesis.. subjek2 ni sume nyer subjek menghafal.. and my tesis dah hampir separuh.. separuh ker?? ntah.. suku kot?? haha

lorrr.. ada student budak master baru dafta under my supervisor.. dia dari upm kot.. choi kan?? aku plak nak pi ajar dia guna alat UV.. dia ckp kat upm alat dia lain dr yang ni.. hmmm.. whatever lah... lgpon racun yang aku guna sama dengan racun yang dia guna untuk analisis.. cume mangkin dia sajorr yang berbeza.. hmm.. dgn baik hati nyer nih, aku pon g laab ptg tadi, gigih la ajar dia kan mcm mana nak guna alat UV nie.. pastu aku ajar dia sket wat kira2 utk bacaan yg kene amik racun tuh..

hah! malam ni we olzz sume ada plan surprise birthday party utk 2 of our frenn.. ala sorang ada dlm vdeo bbq tuh.. and sorang lagik xder.. segala persiapan diuruskan oleh alynn, melly, datin sherry and reena skali.. we olzz just bayar sajorr dlm rm 5 kot.. sambutan maybe wat dekat k17 kot.. ayyooo!! sume tak insaf2 lagi kan nak pergi buat party?? hah! whateverlah.. tak der maknanya pon penyebaran vdeo bbq tuh.. petang tadik pas balik dari lab, aku pon gigih la korek harta2 karun nak bagi hadiah utk suraya and hadie ni.. last2 ada la 2 barang yang aku dah simpan lama.. aku pon tak pakai sangat pon.. so, 2 benda ni agak masih dalam keadaan elok lagik.. why not aku just bagi dekat diorg as a present right?? ala.. malas nak membazir2 nih, lagipon hadiah tak la penting sangat kan.. yang penting persahabatan antara we olzz semakin rapat.. untuk suraya aku bagi tie.. and untuk hadi aku bagi frame gambar.. sayang kat 2 barang nih, coz mahal tau aku beli.. tapi tak per lah.. utk kawan2.. ape salah nya.. ok, nanti aku story and post some picture utk tatapan korang sume...

No comments: