August 13, 2006

Pertandingan Senamrobik Antara Kolej



alopss guys!! aku tak tahu la, sejak dua menjak ni aku jadi makin malas plak. Bukan apa bila dah jumpa member2 yang satu kepala ni dok berborak je kerja. hahaha. Ok la hari jumaat lepas malam ada pertandingan senamrobik antara kolej. Aku selaku orang kuat untuk kolej 16 & 17 mestilah hadir. Kitaorg sampai paling awal, ingatkan pertandingan start pukul 8pm, rupa-rupanya pukul 9pm. huhuhu. Tapi ok la, sempat la aku letak kan glitter dekat muka diorang. Konon- konon nya nak nampak lain dari lain la. Ok per???



Pertandingan bermula dengan kolej KRP. Ok la, overall aku rasa KRP memang berbakat dalam senamrobik. Berlatih dua hari jerk.. Tapi, persembahan mantap jugak. Step-step diorang kebanyakkan simple. Malas la nak tulih banyak (maybe alan dah tulih byk kot and he know what i feel)

Seterusnya KTR buat persembahan. KTR la yang memang aku tunggu-tunggu sangat. Hmmm.. aku sangat bengang, kerana persembahan diorang guna step-step yang lama. So, tak da sangat pon yang baru bagi aku.. Cuma apa yang aku respect dekat diorg segala pergerakkan adalah sangat mantap dan jitu. Semua langkah adalah sama untuk rentak lagu masing-masing. KTR memang banyak dapat sorakkan




KTHO bagi aku, biasa sajork. hahaha. Lan masuk senamrobik rupa-rupanya. aku banyak tak kenal sangat pon bebudak ktho ni. Tapi majoritinya bebudak batch aku. KTHO mcm tahun lepas, step diorag sgt teliti. Aku sangat terkejut, ktho bawa step tai-chi. OMG!! sangat meletup!! kolej 10 pula, aku rasa biasa jerk. Sebab banyak step-step diorang yang tak sama antara satu sama lain. Then, dari apa aku tengok step-step diorg kebnyakkan sama jerk. Tapi aku paling suka bila kolej 10 bawa lagu Ayumi. OMG!! That's great. Sama jerk aku tengok dalam videoklip Ayumi tuh!! Best la.. (To hakim, aku tak kutuk korang tau!)



hehehe. yang ditunggu-tunggu telah tiba. Bebudak kolej 16 & 17 buat persembahan. Honestly aku rasa, kolej 16 & 17 adalah lebih layak dari kolej KRP untuk menang! Bukan aku nak belot untuk kolej sendirik, tapi aku rasa sangat tak puas hati. Kolej 16 & 17 buat banyak sangat formation untuk setiap lagu.. aku sedih jugak bila diorang umum tempat ke-3...kolej 16 & 17. OMG!! tempat ke-3??? bukan tak bersyukur, tapi tak memandai dengan apa yang telah diorang berlatih!! kitorang berlatih hampir 2 minggu. Tapi bila tanya pihak juri, juri cakap tak banyak step-step yang sharp! la..tak kan tak dapat beza kot?? KRP hanya buat 3 kedudukan yang berbeza utk lagu diorg?? Korang boleh bayangkan untuk setiap lagu, diorg hanya membuat 3 bentuk kedudukan yang berbeza!!hmmm..nak buat macam mana, tak selalu yang kita harapkan menjadi kenyataan. Kimi, ros, alin..semua macam sentap. Bila umum jerk..diorag pandang aku " caca, tempat ketiga jerk??" semua muka dah macam bengang. Lagi bengang bila KRP dapat no. 2!! hmmm.. biarlah. tak da rezeki..:(



Tapi.. apa-apa pun tahniah buat KTR yang dapat no 1. Buat Hafess and Rezza congratss ya!!

Eja, Paie, Elisha, Fasha and Muz.. tahun depan cuba lagik yerk!! aku dah agak dah kitaorg mesti dapat medal punyer!! hahaha. Apa-apa pon aku sgt seronok malam tu coz semua orang gembira!!

but..untuk Halle, Rosdi, DD, Kimi, Suhaimi, Ros, Pejoi, Iris, Su, Zul, Alin, Wawa, Hakim, Alimi, and Hami...CONGRATULATIONSS!! Nanti celebrate jangan lupa jemput aku eh!hehehe

2 comments:

zhi shu said...

shah sempat buat muka comel! ;)

sHaH said...

muka aku memang sentiasa comel la...
muahahaha