August 22, 2006

Ini diri shah @ caca @ sha#$%

Dah bersawang aku punye blog ni.. Sorry la guys! Minggu lepas macam2 perkara happen to me!! Oh my God (versi fasha) Minggu lepas tak pegi jumpa Dr Rusmidah pasal PSM. Ingatkan ok la, last-last selisih dengan dia dekat fakulti. Ingatkan aku dah tunduk bagai siap tutup muka dengan fail lagik, dia nampak gak!huhuhuhu.. Apa lagi kena sagat la..muahahaha..Lepas tu, demam plak, sakit tekak. Kena plak minggu ni kena program Degree ++. Penatnya...

Then hari Rabu lepas abg aku with his family and family mertua dia datang Johor. Konvokesyen adik kakak ipar aku. So, aku pon join la skali, tumpang pegi tengok, jadik cameraman.. Boleh?? Konvokesyen tak buat dekat dewan Politeknik, tapi buat dekat stadium MPJB. So ramai la jugak. Boleh tahan meriah nya. Tapi meriah lagik konvokesyen dekat U. hehehe.

Aku baru balik dari borak-borak dengan diorang. Oh my god!! aku sangat terkejut dengan 2 berita yang aku dapat tapi dari orang yang sama. Aku bukan apa, cuma aku sangat terkejut dengan si N. terus terang aku cakap, aku baru jugak kenal si N, so aku tak boleh la nak cakap lebih-lebih pasal N..Kenapa la dia bertindak sampai begitu sekali?? Apa yang buat dia begitu gelisah?? Aku tak kisah sangat dengan hal-hal macam ni, sebab aku rasa hal-hal macam ni, sure jadik punyer. Yang aku kisah nya, hal ni kena tempias orang lain, termasuklah aku! Bayangkan lah orang dah salah anggap dekat kawan kita, of course la orang tu juga akan pandang yang sama jugak dekat aku! Macam mana la, aku nak jumpa si E dalam kelas. Dia dah tahu kawan-kawan aku macam tu. Mesti dia kata ala "ntah si C pon macam dia jugak!ee.. tak sangka betul??!" Adoi..macam-macam la..Sesetengah orang mungkin paham apa yang aku tulih. Tak perlu la aku tulis secara detail sebab aku nak orang tu sendirik yang tafsir apa yang dia paham dan apa yang aku sedang lalui..


Aku sebenarnya nak tulis macam2 dekat sini, tapi aku pikir-pikir tak payahla. Mungkin tak semua orang tahu aku macam mana?mungkin orang tu tahu tapi buat-buat tak tahu. atau mungkin orang tu tahu tapi dia tak kisah kalau dia tahu atau mungkin orang tu tahu nanti, dia akan terkejut?? Oh my god.. Aku serba salah sebenarnya.

Well biarkan la untuk orang-orang yang tak tahu nanti. Aku tak suka described aku macam mana, bagi aku biar orang tu sendirik yang described aku macam mana. Klu dia tengok aku macam tu, so macam tu la aku. Kalau dia tengok aku macam ni, macam ni la aku. Tapi aku rasa orang lain mula tahu aku macam mana, cume sekarang aku makin selesa dengan diri aku sekarang. Biarla..it's my world! duniashah.

3 comments:

Anonymous said...

shah... about the N thingie bg k.dd la kan.. mmg benda nih sedikit sebyk will effceting others point of view ttg kite... but take it +vely laa eh, u didn't do it so trust urself, dat others will look at u +vely. What we can see here is when the crowd getting bigger so memacam la perangai adek adek yg kuar... senang cakap mind ur own bussiness laa.. lantak pi laa depa nak wat perangai apa pun... dah besar panjang pun dah tau nilai baik buruk tndkn masing masing kan... chioww....

Anonymous said...

Bagai sebuah mimpi
Milik Sang Puteri
Putera yang dinanti
Melamar jiwa yang sepi
Begitulah aku
Pada kala ini
Bagai terbuai-buai
Dialam fantasi

Asmara ini
Menggubah rasa
Yang luarbiasa

Asmara ini
Menggubah rasa
Bayangan indahnya syurga

Dramatari cinta pun tercipta
Penuh uraian aneka warna
Karya yang terindah
Asmara ini
Menggubah rasa
Sebuah rapsodi keriangan

Bulan jatuh ke riba
Mimpi jadi nyata
Kasih yang kudambakan
Hadir menjelmakan diri
Takkan kulepaskan
Takkan kusiakan
Anugerah teragung
Yang kau persembahkan

Percayalah kasih
Hanyalah dirimu
Setiap denyut nadi dan heretan nafasku
Di dalam jaga
Mahupun lena
Tiap ketika

aSMaRa iNi MeNGGuBaH RaSa
SeBuaH RaPSoDi KeRiaNGaN...
:: juara lagu 2006 ::

sHaH said...

to kak dd..
i know that..
but i little bit kecewa..
biarlah..

to:Anonymous

APA NI??
LETAK LA NAMA BETOL2