August 29, 2006

minggu yang best

benci!!!!!!!!! macam sial (versi eja tau) tension tau! blog aku tak boleh view!! hanjeng btol..bukan aku maleh ok nak updated, tapi aku tak paham la intenet connection dekat kolej ni..kejap boleh view, kejap tak boleh view..macam sial (versi eja tau)

hmm..minggu ni aku pergi bercuti dekat kolej 17. Petang jumaat hari, tu dah bergerak nih, pegi jusco tebrau! jusco tebrau lagik?? bulan ni saja dah 3 kali aku pegi..choi kan??well orang dah ajak, aku folow je la.. aku, kimi, muzie, eja, fasha and pa'e. pegi dalam pukul 4pm.. macam biasa la kalau pegi dengan diorg ni, berjalan bagai sakan..penat sey..habis aku promote kat kimi, fasha and muzie soh beli kemeja padini. hahaha. choi betul si fasha ni, azab betol pilih baju kat dia ni.. ko ingat ko meletop???muahahaha. nak carik tempar dinner melilau..last-last kimi cakap makan dekat chicken rice shop jek, tempat dia kerja dulu. hah! apa lagik, order sakan la smp rm80 hengget satu set! balik awal, dalam kol 8pm, tapi rasa macam awal lagikan, so kitaorg pon melilau la dekat danga bay!fuh!! ada bazar la, macam pesta konvo plak! ada barang murah2..apa lagik shoping sakan la..eja beli cap, aku and muzie beli beg, fasha n pa'e beli spek mata. bab tawar menawar ni serah jek dekat eja! memang ratu propah bagai semua! muahaha..cayalah eja! murah giler..free2 je aunty tu kene ting tong..

smp utm dlm pukul 11pm. disebabkan dah janji dgn diorg nak main bola tampar, so bergegas la semua ke court tennis di kolej 16.. hhehehe..best giler! well, group kitaorg jugak yang menang, tapi yang benci nye kan, dah agak dah pengetua kolej 16 mesti sound punyer! nyibuk jek..pegi la tido! buat apa2 yang patut tgh2 mlm ni!(motif??)muahahaha permainan diteruskan juga,kitaorg menuju ke krp untuk main di gelanggang sana. Seperti biasa felo kat sini pon macam choi!!!!!!! tapi tak sempat kene sound lagik la..bebudak ni dah menyumpah dah nak main bola tampar,round-round punyer pegi la ktc.. sempat la main bola tampar 4 game kot..seperti biasa team ktorg menang lagik! muahahaha..macam sial kan??we ols kene halau lagik dengan pengetua kolej tu kot!! eeee benci la, dah la tak boleh kuar utm lepas kol 12am, pastu nak main smp pagi pon tak boleh!! macam sial (versi eja lagik tau) azab betol la utm ni!!
last2..kitorg main je la dekat k10. ni yang malas ni, ramai sgt la! penuh sume court!!lepas tu ada la pulak yang nk dtg tgk!! choi..sebok jek..sepak kang!! kitaorg main futsal+bola keranjang..hahahaha..sume kaki bangku, ada hati nk main futsal!! hah! amik ko semua kejar bola, ko defends ke, penyerang ke, wing ke??sume pakat kejar bola!!hahahaha..lawak betol..termasuk la aku..permainan diteruskan dengan bola keranjang..hehehe..team aku menang lagik..choi tau shahriman main!! serang aku macam main ragbi!!

dah abes game dalam kul 2am, lepak dekat cafe fakulti letrik smp kol 4am kot..sume dah ting tong..minum2, borak2aku order burger x dpt pon!! macam sial...ramai betol bebudak utm ni yang kelaparan di waktu malam..yela, ni la satu-satunya cafe tg bukak 24 hours..maka penuh la pelagai jenis manusia yang ada kat situ..balik bilik wawa aku terus tidur...fasha lepak bilik kimi..thanks wawa, lyanan di bilik ko macam rumah tumpangan ah beng...muahahaha

besok aku pegi saloon dengan suraya. si kimi ang fasha follow sekali. sebab ape?sebab malam semalam lepas balik dari cafe moto dotang tak der minyak..hahaha..sian fasha kene tolak...tough la sikit ko tuh...aku dgn suraya pegi saloon...diorg pg jusco..jln2 tgk org..aku tau..muahaha..saloon ni aku baru pegi, bagus jugak..tapi haistylist dia aku kenal...so senang la sikit nak buat fesyen rambut..aku bawak je manjalah..then cakap.."i nak rambut macam ni"...hahahaha...bagus2...bagus amoi tu..

malam..hehehe..macam2 aktiviti di lakukan..tapi tak bole di ceritakan di sini..muhahaha..eja n pa'e dtg..apa lagik tak tidur la satu malam..babi tau diorg ni..bukak citer hantu!!!!!!!!sial jek..nak tengok..pastu sume tutup muka!!hahahaha...tapi yang best nye pagi esok tuh, kitorg pegi breakfast dekat satu warung dekat blakang kolej 17..oh my GOD..best nyer..tak sia-sia aku mengidam dgn eja, nak makan nasi lemak daun pisang..ada ikan bilis goreng..timun..telur goreng...sedap nye..dengan tak mandi nih...buat bodo jek pegi kedai makan..muahahaha

No comments: