June 23, 2006

Jawatan Gila Kuasa Program Bersamamu @M' 2006

Merujuk kepada pekara diatas, Mr S ingin mengumumkan satu Jawatan Gila Kuasa PBM (ini singkatan occay..bukan PBSM eh!). Semua deligasi dijemput hadir bersama-sama dengan dengan...(eh!datang sorang jek!)bagi memeriahkan lagi mesyuarat@parti yang maha agung pada tahun ini.

Tarihk : sekitar Julai- Ogos 2006
Masa: 7 hari 7 malam (Sila bawa pil penahan tido...majlis adalah 24 jam sehari)
Tema pakaian: Seksi tapi Sopan (lebih kurang Teman tapi Mesra la...)

Penaung : Cikgu B (matila..dia yang mulakan spekulasi ini)

Pengacara majlis : Mr A
Sangat aktif berkata2. sangat sesuai dulu dengan panggilan si adder.. sangat suka meng adder berita..habisla lepas ni semua ahli2 bercakap ala2 anak mami (Mr A orang peneng oi)Mr A kini melanjutkan pelajaran di bidang kedoktoran di ipta tempatan!sujudssss! Tepuk! Tepuk

AJK Hiburan : Mr K.A
- Mula2 tabik hormat dulu pada Mr A. Tabik! Tabik! Beliau akan memastikan segala aspek hiburan+nyanyian pada minggu itu berjalan lancar. Tarian tradisional dari Negeri K (betul ke?) merupakan tarian tema pada tiap2 tahun. Walaubagaimanapun, Mr A berada di russia. Ini agak susah bagi beliau untuk mempraktikan tarian M disana. Ini ekoran, beliau sangat sibuk dengan alat-alat pembedahan untuk membedah muka anna konikourva menjadi Toccara (matila aku lepas ni kena operate plak!!)

AJK Publisiti : Mr Q and Mr F
- Sekali bangun! duduk! bangun balik, tabik dekat kedua-dua orang ini. Mereka sangat sesuai dengan bidang ini kerana telah lama bergiat "cergas" tak kira siang atau malam mempublisitikan semua benda (matila aku lepas ni kene pancung dgn!!gedebusssh). Tepuk! Tepuk!. Apa-pun Mr Q dan F sangat berjasa kepada negara kerana telah menunjukkan peningkatan didalam ilmu kedoktoran di uk! Ajk di kendaki mempromote majlis ini kepada barisan artis barat.

Ajk Karpet warna-warni : Mr q
-tepuk!Pastikan anda nampak Mr q occay!(matila.. Mr q skag dah tinggi sekarang occay)Beliau sangat dikenali masa zaman sekolah dulu, ekoran kecomelanss beliau yang sangat tinggi. Hampir byk kali berperang dengan artis S dulu, ekoran tidak tahan dengan KEFOFULERAN artis S dikelass yang sama. Apa2 pun Mr q tidak pasti untuk hadir kerana sibuk dengan perniagaan?opss.. sibuk mempromosikan rancangan baru beliau "Aussie Next Top Model" bersama Tyra Bankss..(ampunnnnn... Mr q)

Ajk Sukan: Mr Y
- Berhati2! Mr Y dah kurus!! Ini dapat dibuktikan dengan hanya makan nasi sesudu selama setahun, anda boleh kurus!!Tepuk! Tepuk! Beliau dulu sangat dikenali sebagai Pengurut di kiub **. (Harap maaf nombor bilik tidak boleh dipamerkan) Beliau sekarang sedang giat mempromosikan spa, gim serta kelas aerobik. Beliau kini sedang menjadi duta untuk Slim World yang setanding dengan JLo..Antara aktiviti sukan disana nanti ialah bermain cap kelicap kelicap..cap kelicap kelicap

Ajk Pementasan: Mr I
- Pelik? pentas pun penting ke? Ya!! sangat penting untuk penganugerahan sijil-sijil terhormat kepada semua deligasi. Beliau sangat aktif dengan drama-drama queen beliau sewaktu di maktab dulu. Menjadi pelakon yang sangat disegani di setiap pelusuk kampung..(matila aku di kecam hebat nanti). Juga aktif di bidang2 pengawasan maktab dulu2 yang berbaju biru! Mr I selalu sangat konpius dengan status dirinya oleh ahli2 M lain..Apa pun Mr I sangat macho (no komen!)


Ajk makanan : Mr M
Sangat sesuai dengan beliau. bangun! Tabik! Tabik!Ini kerana dulu2 sewaktu di maktab beliau sangat baik dengan makcik2 DS. Sering mengadakan memorendum dengan pihak DS mengenai pelajar sewaktu makan. Selalu mendapat makanan superb mewah yang lebih klass dari ahli2 lain. Walaupun, begitu beliau jugak turut di kritik hebat oleh media2 antarabangsa ekoran kelincahan beliau jika bersama ahli2 lain. Kini beliau bangkit dengan imej yang begitu ketara dengan mengasilkan produk kencantikan LOREal!


Suara Latar : Mr C & Mr R
-takut untuk terlibat majlis-majlis yang super grand ini ekoran dikecam hebat sewaktu di maktab dulu... Seringkali di kritik hebat oleh pihak media dari merata kelas. Mereka telah bangkit sebagai suara latar dan kini bergiat cergas di belakang tabir bersama2 dengan boss!(matila aku dihina hebat nanti)

dan yang dinanti2kan
Duta rancangan Program Bersamamu M'06,Mr S
-Tepuk! Tepuk!..sangat aktif kini dibidang model(hahaha..matilah berangan!!) sangat optimistik dan konservatif sikit..hahaha..Suka berperang dingin dengan Mr Q dulu.. apa2 pun Mr S menang! sangat celupar terhadap para pengkritik yang sangat dengki dengan ahli2 M ini.. Paling @#%^& dikalangan ahli(hahaha..)

Pesanan ikhlas penaja
"jangan anda menyaman malu pihak tabloid ini. ini kerana pihak media telah pun berpuas hati dengan segala gaya penulisan ini. Jika terkasar bahasa, mengumpat, memcerca harap di maafkan! Semua ini asm garam dunia seni" (hhahaha matila perasan artis)

eh! AJK kerohanian tak der???tak der wakil!!!matila kena panah petir.....

8 comments:

zhi shu said...

busuk btol korang nih..mati pecah perut aku terus tak exam! kenapa sume alphabet nk pakai..susah aku nk paham!

zeleonnicai said...

hahahaha... syu mati la ko pecah perut kat sane..huhuhuhh

zeleonnicai said...
This comment has been removed by a blog administrator.
zeleonnicai said...

wei Mr. S, Ko nih 7 hari 7 malm harus ke tuh? wah x cukup baju la aku nak pakai. ade yg aku pakai kain pelikat ngan t-shirt pagoda je nnt. bole? &h7m hebat tuh.....aku nak jemput azry sbg penahan petir. bole? komen sila beri komen. ahli2 M yg lain sila bawa kad keahlian. klu x, x ble masuk OKEY!!!! yg x dpt hadir x ble antar wakil sbb x seswai! Sape2 yg x de kad ahli bole mintak paroxysmal(temporary) pas kat Duta PBM. Okies ade ape2 soklan lagi?

zhi shu said...

sian pulak azri nk kene tanggung panahan petir untuk korang tu :S

Anonymous said...

perhatian!semua cerita2 yang kurang senang didengar tentang cik q adalah tidak pasti kebenarannya.seperti kata penulis tabloid, ini semua adalah asam garam dalam kehidupan artis.oleh itu, diminta peminat2 cik q tdk memandang serong cik q kerana beliau sangat menyayangi peminat2 yang sentiasa menyokong kerjaya seninya.sekian.
mr. manager of cik q

ewah2...(dgn gaye makyong jari lentik...)
matilla ayat bhs melayu baku gituewww..seolah2 keratan akhbar gituewww...
matilla cik q ade manager (hebat jugak artis oz ni ey..hahaha)
matilla cik q ade banyak peminat...hahahaha
matilla cik q menyayangi peminat2nye...
matilla asam garam kehidupan artis...
matilla sume....
hahahahahahahahaha

zhi shu said...

tade2..aku penduduk oz tak kenal artis q ni!
ini musti artis tak glam yuhuuuuu

qamarul_razali said...

hahaha
...lwak la benda ni...pecah perut aku baca...aku tak kisah jek nak buat 7 hari 7 malam...heheh