March 25, 2007

malas malas malas

adehh..apelah nak jadi dengan aku nih..malas malas and malas.. ntah2 ni lah sindrom bila seorang student yang mcm aku ni bila dah malas sgt2 kot..

lame giler dh aku tak hupdated blog ni.. malas satu hal.. ditambah plak dengan internet connection blok aku nih yang macam syiall!! hanjengss sgt!! dah seminggu dah mcm nih.. nak maen tenet pon dah malas.. ye la bayangkan, nak bukak 1 page pon berjanggut kan.. kdg2 laju, kdg2 slow..dah boleh 1 page tu plak..kene refresh lagi..syiall tak??? dah berlambak dah aku rasa report pasal intenet connection ni dekat opis.. tapi biasalah kan org2 gomen nih malas semuanya!! nak kene lazer baru nak gerak kot!! so, u olz sume sorry lah k, klu i tak menghupdated blog innew...

cepat unnguh masa berlalu semester ni.. aku rasa baru jek masuk kuliah..pejam celik pejam celik dah nak final exam kan.. yela tengok kalender tinggal lagi 2 minggu sajorr nak final exam!! choi!! final exam aku yang terakhir!! 11 april ni aku presentation viva aku..huhuhu..adeh..mcm mane tesis aku, mcm tu ler aku present..sebut pasal tesis ni, alhamdullilah tesis aku dah pon smp ke penghujungnya..besok baru aku dapat balik tesis yang aku hantar dekat supervisor aku untuk disemak.. dah bape malam aku tido pukul 7am..bole??gigih tak aku buat??huhuhu..

tak sabar rasanya aku nak menamatkan kehidupkan sebagai student nih..hopefully sgt2 tak der ape2 masalah yang aku akan hadapi..insyaallah awal mei ni aku bebas dari kehidupan seorang student!! yeah..tak sabar nak keluar mencari kerja dan ade life sendiri.. hidup tak perlu lagi di kelilingi dengan studi+studi+studi dan loan yang sentiasa tak cukup utk joli..hikssss...so, bile dikira2 balik tinggal bape minggu sajor aku nak menghabiskan sisa2 hidup di bumi utm yang tercinta nih..

No comments: