March 26, 2007

aksi lepas geram

adehh..menusuk kalbu jiwa raga aku tadi..hah! amik ko caca.. kene bebel dgn supervisor ko tadik.. tu ler buat lagi tesis yang ala kadar sajoorr.. merasa lah ko kene bebel dari page pertama smp page yang belakang sekali!! choi sgt tau.. dekat setengah jam tadik kene bebel dgn supervisor aku nih..huhuhuhu

yela..mana tak nyer.. aku ni dah la pemalas nak pegi jumpa dia..orang lain seminggu 2-3kali pegi jumpa supervisor masing-masing. aku?? boleh 3 minggu sekali?? tak ker dinch nama nyer ittew?? merasalah ko kene bebelan nala punya tadik?!!

antara ayat2 pedas Dr. buat aku :

1) " shahrul, ni tesis ke assignment nih??!!!"

2) " sakit kepala saya tau tanda tesis kamu semua ni..smp skag ni sakit kepala lagi tau??!"

3) "ni huraian ke ape ni??sume ayat lebih kurang sama jek??!!"

4) "ni kalau pemeriksa tanda ni, fail nih!! kamu nak bagi saya risau ker??kamu tak per, saya yang risau kalau kamu fail nanti!"

5) "cari rujukan, buat huraian betul-betul, ni lagi satu rujukan 10 jek??kamu ingat ni assignment dalam kelas ker??!!"
choi sgt..telinga aku dah berapi mendengar leteran serta laseran dari prof aku.. aku pose2 buat muka ayu disamping gigih menulis setiap arahan yang dia bagi...tapi kite ni kene la mulut manis sikit kan..prof tu pon dah baya mak aku pon..so, segala lateran dia tuh dah macam mak aku yang berleter kat rumah..lazat lah aku, sape suruh jarang jumpa dia kan..choi..nanges2.. so akibat ketensionan aku tadik mendengar segala lateran serta laseran bagai dari prof aku, maka lepas jek klas kol 6 aku terus ajak pian pegi melantak kfc dekat jusco! amik ko, aku kalau tension memang nafsu makan berselera.. abeh aku belasah set dinner plate..sume rangka ayam aku gigit2 hingga hancur sebab nak lepas geram!! hahaha..dah lama tak makan kfc..seterusnya untuk menghilang kan tension serta mood tadik aku round cuci mata dekat jusco..taste jugak mamat2 nepal yang cuci tandas tuh..*pengsan sekejap..seperti biasa aku membeli majalah impiana bulan april..bagus..edisi kali ni ruang dapur..sesuai sgt dgn imej ai sekag yang kuat makan...hehehe

aksi melepas geram tidak abes di jusco lagik..sampai jek bilik aku terus sms asrul ajak pegi pesta konvo..hikssss...so, nak kembalikan mood aku yang hilang tadik maka ai pose2 dikedai jeans levis yang cetak rompak..hikss..agak taste dekat mamat2 di sekitar kedai itu..maka di sini terbuktilah bahawa peniaga yang kendu serta taste sangat memainkan peranan dalam menarik pelanggan patah macam ai nih...hmm..maka selepas aksi tawar menawar ai pon terus la beli jeans levis cetak rompak ittew..hahaha..sokong lah barangan cetak rompak..bukan ape u olz, sebab sebelum ni sume jeans ai sume nyer yang original..so ape lah salah nya ai beli yang pirate pulak kan..hiksssss...*pengsan sehari.. nampaknya kesan tension ai hari berbaloi dengan kfc serta jeans yang ai beli..nampaknya ai tak boleh la tension or geram hari-hari..kalau tak ai memang bertambah2 nafsu makan dan perabih duit ..hahahaha..tapi kenape nafsu cikcur tak turun2???asyik menten sajorrr???ai konfuse la...

No comments: