February 16, 2007

cuti2 raya

Ayyo.. very the bosan cuti nih.. ni yg aku dinch nak balik umah nie.. dah la takde tenet.. kat umah plak takder saper.. i, my mum and my dad.. hehehe... nan ado adik yerr... hadeq2 rame lerr... gitu... ni pon aku pg umah my sister dekat ipoh nie.. tak lah jauh sgt dari my hometown dlm one and half hour klu naik bus... gigih kan aku naik bus... huhuhuhu.. *matila lesen hanya perhiasan semata-mata di wallet prada ai..

kimi and pae sume ajak turun kl weekend nih.. ayyo... tak nak ckp awal2.. ai dah gigih balik umah dah nie.. tiket balik jb pon dah beli bagai.. so, tak boleh la ai ikut u olzz sume pegi cikcuran wekeend nie.. nak pg clubbing dekat tempat baru kate nyer?? motif kan?? lagi pon mgg lepas ai dh turun kl.. cikcuran dgn sepupu ai yang jantan tulen.. boleh?? cuci matorr sajorr dekat area2 uptown * ape lagik...terpaksa la ai berlagak jantan straight yg mengurat pompuan.. DINCH!!

Kat umah ni pon ai tak buat ape2.. melain kan makan, tidur, tgk tv dan makan, tidur, tgk tv sajorr... ye la..dh la member pon tak der kat sini.. jadi anak dara yang tersangat lah pemalu kat umah ittew... hiksss... just borak2 dgn my mum n my dad.. ye lah kan dah lama tak balik.. gosip2 terkini dari sanak saudara kene lah hupdated kan.. * ekekeke...buat santapan rohani dan minda dr kampung...

Ayyo... aku lupe yg Majlis Pra Graduan tu mgg depan sajorrr.. gigih lah aku cari blazer dekat ipoh parade nie.. hah! amik ko.. habis 200 hengget aku shopping baju sakan.. ape lagik adek2.. org sponsor.. mak ok sajorr.. hehehehe... ye la u olzz sale chinese new year nie.. murah2 sajorr.. ingat nak pakai suit hitam time MPG nnt.. tp nan ado budget yang melampau.. so, ai dinch la menempah suit bagai.. so, ai henggat ai pakai blazer hitam wih pink.. ok tak?? haruslah pink... ni sume ekoran dari tema pink bbq.. gitu.. aset tuh.. cume balik jb nnt ai terpaksa mengajak couple ai pegi cs carik aksesori tambahan.. ai terpaksa menjadi couple kepada seorg pompuan yg nak menumpang ke-Glamouran ai.. choi sgt.. * tau la ai diva di fakulti ai skag..kan alan kan????? sah2 la...aku berpakaian berkonsepkan gibek patah yang sgt taste.........*pengsan

No comments: