January 20, 2007

The New Coming Party..

Hye.. tengok entry mcm nak buat party besar je kan?? ngehehehe.. bukan pink party ok.. ini party aku dengan sekumpulan budak2 pompuan.. hiksss.. straight kah aku?? * pengsan...... skag ni aku and a few with my best friend tgh planning nak pegi bercuti.. maybe 2 hari 1 malam je kot.. dekat area2 jb nih.. aku and budak2 klass mate nie.. aku ade story kot pasal party kitorg masa entry bila ntah.. budget dlm 15-20 org je kot yang pegi.. tempat dah ade, maybe dekat savana hils kot area jb jek.. malas la nak plan pegi jauh2, dah tak der masa actually.. ni pon diorg yang request nak pegi buat party lagik.. last semester kitaorg buat bbq dekat umah shishi jek.. tapi this semester, tak kan nak buat dekat umah dia lagik kot kan.. walaupon ayah shishi dah promote buat kat umah dia.. segan lah kitorg dah.. dah la semua alatan ayah dia sponsor.. ayah tauke satay kan dekat area BBU tuh.. so, last wednesday kitorg pon meeting la dekat aliff.. alang2 dah masuk lewat kan, baik pegi lepak mamak smp kol 2 pagi.. before that, kitorg maen bowling.. gigih kan aku, dengan sakit perut nyer pegi la jugak maen bowling tuh.. hehehe.. selamat menang...
Back to the story pasal party tuh, actually bdak2 kosmate aku ni ade plan jugak nak pegi makan2 kot.. konon nyer last perjumpaan la.. kan semester ni dah last semester.. so, nak makan2 lah ramai2 satu kos.. aku tak nak pergi sebenarnya.. dinch la.. dah la hari tuh, bdak2 kosmate aku buat dajal.. sial jek, ade ke patut diorg letak videoklip pink party tuh dekat lab aku?? dekat komp lab aku?? siap letak folder nama aku lagik!! klu supervisor aku tgk, tak ke mamposs... hah! amik korang!! aku boikot tak nak pergi!! hahaha.. tgk gaya mcm aku jek yg tak pergi?? lantak lah.. yang penting percutian aku and the gang berjalan lancar... tambah2 plak yg organise makan2 nih budak yang paling aku benci!! padan muka hang..


hmm..MPG coming soon February nih.. hehehe.. aku dgn group2 noxicon yang final year sume dah plan nak pegi rame2.. nak duduk satu meja u olzz!! harus lah meletop nnt.. MPG ni macam annual dinner lah utk student2 final year uTm.. hehehe.. time tu lah nak melaram.. nak drag ker?? hahaha..

No comments: