December 19, 2006

sEJuK nyer!!!

Tatkala aku tengah tulih blog nih...aku kesejukkan di tahap melampau nih!! My God! Sejuk nyer... Yela, bayangkan hari ni sehari suntuk hujan... Merasa la aku dok terperap dalam bilik keseejukkan dan kelaparan yang amazzzz... huhuhuhu

Hah!aku ade pengunjung baru kat blok aku nih... Hmmm... meriah bagai la blok aku ni nanti yerr.. Ada 3 orang #$%&* dekat blok nih.. E-lach bagai lah yerr... Bertambah panas lah blok aku ni kan.. Yela kan, bayar yuran kolej mahal-mahal, gunakan lah ape sajorr kemudahan yang disediakan occay!! gitu... nanti aku perkenalkan sape dia orang ittew.. Actually dah ada dh gambo dia dlm blog aku nih..

So, aktiviti aku 2-3 hari nih adalah meneruskan kerja-kerja makmal aku yang belum-belum siap lagik!! mak aih??!! bila nak siap nih?? merasala kan semester depan aku buat lagik eksperiment kat makmal tuh.. Tapi aku rasa better la, sekurang-kurangnya PSM aku berjalan.. tak macam sesetengah orang tuh, cuti sebulam balik umah sajorrr... Aku jugk la yang terkedek-kedek masuk makmal kan.. Takper-takper bersusah-susah dulu yerr... Nanti kite bersenang-lenang kemudian yerr... Hiksss... best sgt! supervisor takder 3 hari.. merasa la aku beristerehat kat bilik.. kuang kuang kuang...:)

Yeah!! tak sabo nak balik minggu depan... Raya Haji!! Meriah la tahun ni, coz sume satu family beraya di rumah aku.. sekian lama aku berkubang dekat bumi UTm yang indah suam-suam kuku kambing nie.. hikssss... Minggu depan balik KL dulu, hari kamis petang.. gigihkan u olzz, tiket dah beli!! aku nak pegi jumpa dulu, chatterzz aku nih.. hehehe... Chat punyer lah lame.. last-last.. sependapat u olzz!! ekekekeke... merasala kan menambah puak-puak rakan di Kl plak pasni.. To: bapak... Tunggu kemunculan i ok!

No comments: