December 13, 2006

Hari ni hari rabu

Arghh.. aku kekenyangan.. hari ni aku tak pegi makmal..haha.. aku bangun lambat la.. dah kunci jam dah pukul 7am, tapi bunyi jam agak romantik kan so, aku sambung la tido lagik sampai pukul 9am.. hmmm, awal lagi nih.. jap lagik la bangun! hah! amik ko kol 12pm baru bangun.. ekekeke.. sekali sekala ponteng, ape salahnye..:)

Wow..tengkiu to kimie, kerana tunjuk ajarnya aku berjaya meng-upgrade-kan blog aku nih.. matiler tunjuk ajar sifu!! aku nak tukar wajah la, nak masuk tahun baru nihkan.. semangat baru la konon kan???ekekeke.. dengan link blog sekali pon aku dah tukar.. Bukan apa, ada orang yang aku tak suka membaca apa yang aku tulih nih.. So,dia bukan korang tau! Ada la.. orang-orang kat sekitar kawasan aku ni..

Tadi petang pegi makan cendol dengan pian.. Sedap jugak.. Yela makan plak waktu ujan! menggigil sejokkk!!. Nak dijadikan cerita, jumpalah si Acie dekat gerai cendol Taman U tuh.. Hmmm, semalam bukan kemain lagi sms aku nak jumpa ko, ko nak jumpa aku.. windu la, itu la.. Last-last jumpa jugak kat Taman U kan... We olzz bukan lesbo ok.. Dia ni kawan pompuan yang paling baik dengan aku kat sini..ekekekeke..

So, topic yang menjadi perbualan adalah pasal result pekse yang akan diumumkan la! yela mau nyer tak, dengar cerita ada 6 orang kot nak kene buang!! Ya Hampunnnn!! giler ke ape fakulti nih?? dah tinggal satu semester je lagik ni.. Buat hal plak.. mana semua student tak cuak.. Dengar-dengar cerita lecturer cakap batch kali ni batch yang paling teruk!! uhuhuhukss... sedey we olzz dengar.. Nak buat mancam mana kan.. ooo pasal student boleh la plak diorang merungut yerr?? rungutan dari student ni penah ke tanya??!! mau nyer semua tak bengang kan, bayangkan lah semester ni kene amik 19 kredit??ayyo!! mana ada student final year amik sampai 19 kedit?? tak penah dibuat orang la.. lepas tu mula ada student yang tak boleh score.. then tahun-tahun lepas dah ada 3 kelas, diubah plak kan jadi 2 kelas.. hah!!! merasa la korang belajar dalam kelas yang besar then duduk belakang2!! Kene plak subjek yang ting tong.. hmmm, malas la aku nak merungut pasal ni lagi..dah nak abih pon.. Harap2 kali ni aku terima sajorr macam mana result aku..:(

Then alkisah nyer lagik, we olzz bukak la cerita pasal 2 orang manusia nih.. Yela kan kawan-kawan yang boleh dikatakan baik la kan.. Si Aci ni adalah jugak mengadu kat kitaorang.. Aku dah agak dah macam mana flow cerita dia.. Memamng betol.. Pian pon rasa yang sama.. Apa yang aku rasa, sama macam dia rasa.. Nak hang out sekali pon macam dah rasa lain.. Dah la tak invite, then cerita2 kan.. Diorang macam dah lain kot.. Aku mungkin la tak terasa sangat tapi kalau hati pompuan ni mudah la terasa kan..huhuhu..matiler aku feeling2 women..lalalala.. Biarlah aci, i know you can survive!! ko kan kakak aku kat sini..:)

No comments: