November 30, 2006

gigih la aku nampak nye

aduss...baru nak stat pegi lab. Dah nak demam plak. Tension btol la. Bangun pagi tadi, badan dah rasa lain. Panas semacam jek. Pastu tekak ni dah rasa pedih jek. Hmm..nak demam lar!!arghhhhhhh....

Gigih tak aku??orang lain sume bercuti.. aku jek terkial-kial kat sini buat PSM. Malas sey..Dah la tak reti+malas+susah semua ade..Choiiii..Besok la jmp DR Rusmidah.. hehehe..Si yus dh masuk lab.. Biar la.. arap-arap boleh siap kot dalam cuti sebulan nie..

Sunyi jek dekat utm nih.. yela orang sume cuti kan?aku je yang gigih dok kat kolej ni.. Actualy bukan aku jek..mostly sume bebudak kosmate aku tak balik.. Semua nye gigih siapkan PSM masing2.. Ye lah u olzz..terpaksa!!dah final year kan.. nak tak nak kene jugak la siapkan..x koser la nak extend semata-mata PSM.. buang karan sajorrr

hmmmm...meriah sungguh minggu lepas pegi kl..macam-macam cerita.. cayalah Sur!! tak sia pegi merempit malam2..nanti la aku hupdate yerr.. gambar pon tak transfer lagik dr hp ni.. bersungguh aku pegi kl ni.. hikssss
macam-macam ade!!!!!!

No comments: