July 05, 2006

Party Ronggers 2006

Hari ni 5 Julai, maksud nya aku ada lagi 8 hari dekat JMG ni. hahaha. best nya! tak sabar nak habis kejer ni.. Busan! Baik balik UTM! boleh jugak borak2 dengan and the gang! Windu sama budak klass aku and the ronngers.. pian,aiman, nikki, apis, acie, eika, sue, ila, sarah, shishi..hmm banyak la lagi! Dah lama tak makan dgn diorg dekat arked meranti! dah lama tak kaco sura! hahaha.. sura manja la..

Semester lepas la aku rasa semester paling best.. New year tahun ni aku pegi jalan2 jb and makan dekat western food. Lepas tu tgk midnight movies! Balik UTM pukul 3 pagi kot! hahaha Lepas tu dekat2 nak exam boleh plakss ktorg buat BBQ dekat umah shishi. Mula-mula nak buat dekat Savana Hill Resort.. Lepas tu terpaksa cancel plak! Yela, time tu tengah cuti sekolah.. Mana ade tempat dah. Dengar cerita lagi 2 bulan orang dah book! Nak plan pegi Genting, tapi susah la. Ramai yang tak boleh plak. Yela nak turun KL satu hal, lepas tu nak kumpul plak! Hish! susah la.. Nak naik dari JB, cam mahal jek! Sewa satu bus.. Last2 rumah shishi jadi sasaran. Hehehe. tempat di sponsor beb! Layana 1st class dari parents shishi! Cayalah uncle! Hmmm.. yang join parti tu muka-muka yang sama jek dalam klass..
Aku sebagai leader( wahh matila verangan!), pian (bodyguard..ini kerana party ini bdak2 pompuan rame sgt), asrul (perancang party aka ceti), aiman, kabil(diimport khas dari KRP), sarah (duta party),shishi (penaja semua barangan+tempat), hajar, sura, syikin, ima, ruby, acie, ika, mida, ada sape2 lagi ke aku tertinggal??hmm cukup2.. best sey! havoc giler! memang meriah habis... dengan gelak tak henggat dunia! makan belambak2..hahahaha.





Acara paling best ialah tukar2 hadiah..yang best nyer bukan ape. Hadiah mesti disediakan setiap orang, lepas tu kita tak tahu hadiah kita saper yang akan dapat and kita plak akan dapat hadiah dari saper plak??aku dapat hadiah dari Aiman! hahaha..anak patung yang kiut macam aku..hadiah aku dapat dekat Sarah..Apa lagi sesi bergambar ala2 America Next Top Model berlangsung!!hahaha..yang best nyer bila pian bergmbar dngan shishi..macam keluarga bahagia!hahaha..mahal woo aku beli!!aku siap bagi slip tanda harga lagi..hahaha..semangat punyer pasal..siap pegi Angsana dengan Kabil beli baju..yela. ada tema la plakss..hitam and merah!aku pakai hitam jek..tak koser la nak pakai merah..Acara dimulakan dengan ucapan dari aku selaku penasihat (haha..matila expose!!) kata-kata aluan merasmikan party ini..hahaha..lepas tu makan2 sambil bagi hadiah..then continued main game..seperti yang dijangkakan CACA akan mengungguli kesemua game! tak da sesiapa pon yang boleh menandingi caca.. hahaha! tapi kuang asam btul aku orang pertama kene conteng muka dengan kaler sebab kalah main Hide ang Seek! whatever.. Asrul memang suka bab2 meng-glitter-kan muka aku ni! Habes kene conteng..boys bakar ayam+ sosej.. yang lain2 dak girls siap kan makanan dari awal lagi. Diorg dah sampai rumah shishi dari pagi lagi.Kitorg boys datang before magrib semua bahan semua dah setel. Just tinggal bakar je la. Dapur, arang semua bapak shishi dah siap kan..aku pon tak tahu nak makan mana satu! dengan bapak shishi sponsor sate lagi! Meja penuh sampai tak muat nak letak makanan..yela yang lelaki ade baper kerat jek..bdak2 pompuan ni makan semua control ayu..perghh..layan! Ktorg main dekat sampai pukul 12am..bapak shishi soh ktorg tido umah dia jek..aku tak kisah..lagi bagus!dah penat. maleh plak nak balik utm.. tapi diorg ni x nak tido plak.. Pelik betul..Rumah shishi kan besa..Bila lagi nak merasa tido dekat bunglow tuh??Bincang2 akhirnya balek gak la.. Seperti yang tak dijangka! Kesemua melompat akibat ketakutan!! hahahaha.. Kesemua pengetua kolej termasuk TNC ade dekat pondok pak guard! matila..sape2 yang pakai glitter dekat muka tu.. ruby dengan selambanya menyorok dalam kereta..dah macam minah indon! aku dengan selambanya turun keta dengan muka kene conteng penuh lip lap lip lap nih.. hahaha.. pegi jumpa guard scan kad matrix!ntah apa2 kan??cam budak2 jek..masuk lepas 12am kene scan kad mtrix! hampeh btul..Pak guard usha pelik aku?ni apsal kene conteng ni??aku jawab la.. suka hati mak bapak saya la!sibuk pesal..hahahah..giler!nak mampus korg ckp gitu!kang tak pasal2 kene buang UTM..tak der pa2 pon..ktorg cakap la pegi buat bbq dekat umah member..hahaha..eika habis di soal siasat oleh sape ntah??aku lupa..kesian eika..hilang mood terus..ape2 pon semua boleh masuk utm.. balek bilik..bsok klass dr mustaffa semua org ponteng!hhahaa...bagus2!





No comments: