July 07, 2006

makmal aku

Hello guys! Hari ni aku baru jek habis presentation. Minggu depan la aku story panjang lebar. Banyak cerita menarik tau! Apa-apa pun aku berbangga dengan diri aku coz "they really know who i am"..They really2 impressed with my presentation!

Petang ni lepas kerja aku nak balik bruas. Minggu ni last balik rumah. Boleh makan durian, tempoyak! Semuala makanan berasaskan durian. Lagipun malam ni kak wanie balik. Tapi petang ni aku balik dulu dengan my sister naik bus. Kak Long balik besok coz dia keje hari sabtu. She got a lecture tomorrow. So weekend ni nak tengok bola! Bola! Aku sokong Perancis la juara and Portugal 3rd place! Hahaha. So minggu depan aku story pasal presentation aku..Hah! Yang kat bawah ni gamba lab aku..Buruk tak makmal ni? Korang ni memang la tak reti bersyukur kalau korang cakap buruk..hehehe
Ni la lab merangkap opis aku..Lunch time je aku membuta. Bukak air-cond paling sejuk lepas tu dengat real one dan TIDO!!hahaha




3 comments:

zhi shu said...

SHAH AKU DAH BALIKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!
my trip was awesome ;)
aku nk makan durian gaks
congrats on ur presentation :goodjob:

sHaH said...

syu!!!!!!!!
aku RINDU bangat sama kamu..
tak der ape2 present ke utk aku??

zhi shu said...

haha tunggu aku balik mesia la ek!