July 18, 2006

hari bersejarah buat aku...

hello guys..sori la aku tak sempat nak updated blog..bukan apa, minggu ni aku tersangat2 lah busy..aku rasa semester ni la paling hampeh sekali

aku sampai dekat utm ahad pagi..sampai2 terus lepak bilik pian.. aku pon sampai dalam pukul 7am. naik bus dari ipoh dalam kul 12am. semangat punya pasal, sampai utm terus siapkan report praktikal..buat punya buat, sampai la tengah hari.. pastu member baik aku dari 1st year kat utm ni, fuad ajak pg lunch sekali dekat jusco!wah dah lama aku tak pegi jusco taman universiti! rindu la..haha.. lan pon ikut sekali..aku pon dah lama tak jumpa lan..so kitorg gerak naik moto aku dgn fuan..and moto si lan. sampai kat jusco, fuh! rama giler budak junior..yela budak2 junior batu masuk..ktorg lunch dekat arena jek..borak2 pasal cuti. yela dah lama tak jumpa..si fuad tak abeh stori pasal amik lesen dia, lan plak pasal hp hilang..sian btol dia terpkasa pakai 331o..

lepak punya lepak dekat jusco smp ptg..tak puas lagi ni borak kitorg sambung dekat bilik si fuad plak..haha..sambil tapau goreng pisang, cucur, n keropok lekor. huhu. pengalaman buruk aku sampai kat utm..bleh la plak moto si fuad tayar pancit dekat fakulti awam!arghhhhhhhhhhhhhhhh..malu giler babas..sume org tgk semacam! tak guna btol! arghhhhh malu2...besok pegi klass sume org tegur..kuang ajau btol...

fakulti sains memang lahanat1 ada ke patut kene buat pendaftraan balik utk subjek2 tertentu..ade ke..baik tak payah dafta dulu..sepak kang!semester ni aku amik 19 kredit..giler arr! aku tatau bleh bawak ke tak..boleh kot..hari ni 1st day kat fakulti..seperti biasa hari 1st day maleh nk masuk klass lagi..kami hanya lepak2 dekat fulti sambil berborak dan melambai2 budak klass yg lain..hahaha.bole gitu?
lantak la..besok baru masuk klass..

hari ini hari bersejarah buat rakyat malaysia..siti telah pon mengumumkan buah hatinya..seperti yang dijangka..datuk k menjadi pilihan siti..tak kisah la siti dengan sapa pon ko kawen aku tak kisah..yang penting aku meminati kerjaya ko sampai bila-bila. kepada semua peminat siti, terima lah kenyataan ini dengan seadanya.. siti berhak memilih pasangan hidupnya..bagi aku, datuk tu, ok la jugak..muka tak da la macam pecah rumah sgt pon!nampakknya siti mengikut jejak norjuma, normala samsudin dan tiara..berkahwin dengan golongan vvip..tak kisah la siti! semoga siti berbahagia hingga ke anak cucu. yang pastinya siti akan menjadi wedding of the year!!!!!!! superb grand!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

Shunjike7 said...

19 kredit? banyaknya...1 kredit tue untuk satu subjek ker camna? story skit kat aku pasal kredit2 kat mesia nie pasal aku nyer tak sama ngan korang...

zhi shu said...

aku 30 crdt hrs tau sem ni...kau jgn bising2..tp aku pon tak pasti gak die kire same ke tak ;)