July 20, 2006

connection internet tak boleh lagi...

Dah lama aku tak updated blog.. bukan malas occay, tapi connection internet kat bilik aku tak boleh-boleh lagi la.. aku dah report dah dekat opis KRP, tapi biasa la kan ayat2 dgn press

"segala urusan akan diperbaiki"

hmm..bosan btol. so, sekarang ni aku terpaksa la pergi library kalau nak guna internet! hah! amik ko, tak penah-penah aku pegi library semester ni, tetiba rajin la plak pegi library..hahaha. minggu depan kalau connection internet tak boleh lagi, siap aku mengamuk dekat pajabat opis tuh!

semester ni ada klass petang. selalunya tahun 2 dgn 3 dulu petang je ada makmal. so tak la ngantuk sangat. semester ni aku ada klass ptg..hahaha. dok blakang angkat buku la..semester ni aku amik 19 kredit..bukan 19 subjek tau!

Tabiat Organisasi 3 (Subject ngantuk!apa2 ntah..diorg ckp senang)
Penggunaan Spektoskopi 2 (macam subject semester lepas jek..asyik2 blaja sama jek)
kimia Proses 3 (blaja pasal industri..ala2 kejuruteraan kimia la)
kimia Polimer 2 (blaja macam organic kot..ntah layan je la)
kimia Pemangkin 2 (tatau subjek apa, klas 1st hari tu dah ponteng.haha)
kimia Bahan 2 (tatau subjek apa, klas 1st hari tu dah ponteng.haha)
English 2 (bosan btol..byk btol amik english..tak larat!!!!!)
PSM 2 (my project utk tesis)
Budi Penyayang 1 (ala2 program bersamamu-utm. melawat shoping2 komplex.haha)

3 tu maksudnya 3 kredit.. meaning seminggu ada 3 hours utk klass tuh.. kiranya subject teras la..subjek penting..2 tu maksudnya 2 kredit. sama la 2 hours seminggu.. kiranya subject ala menyusahkan hidup.haha. PSM tu kene wat tesis. utk semua student final year, kena wat tesis..yang budi penyayang tu, ko kurikulum.. wajib amik utk grad..klu tak, tak boleh grad..bole gitu??so total semester ni 19 kredit la..harus la aku jadi ulat buku lepas ni!yeke semester2 lepas tak da perubahan pon..haha.abaikan jela niat tuh.. NI tahuna akhir aku, so harap-harap aku bleh grad on time.huhuhu.amin

haha. slumber je dekat library tulih blog.ah!lantak la.peduli apa!sape soh tak repair lagi connection internet bilik aku..haha.padan muka orang lain tunggu nak guna pc..tunggu la korang!

No comments: