June 19, 2006

Macam-macam cerita!

Cinderella versi Caca

Yesszza! sekarang dah week 7. Aku ada lagi 4 minggu nak bekerja di JMG ni.. Hahahaha.. Hmmm.. berakhirlah cerita Cinderella versi Malaysia baru-baru ni! Apa la nak jadi, kahwin hari tu bukan main meriah lagi! Ni yang aku nak kutuk habis- habisan ni. Kahwin bukan main lagik dekat PWTC, siap masuk dalam filem lagik (hahaha aku pegi tgk wyg lagi time tu). Last- last bercerai gak si Erra- Yusry ni. Hahaha.. awie musti kata "aku kahwin pun bertahan lama" Hahahaha..matila aku segmen "Terjah" versi Melodi caca! Yang aku angin gile ni, diorg rupa-rupanya dah bercerai bulan 4 lagi. Meaning, masa rancangan AC Disini dekat Astro Ria hari tu, diorg dah bercerai la.. Boleh plakss si Erra ni cakap "dalam proses".. Memang la dalam proses.. proses nak bercerai! Huhuhuhu.. Hmmm.. rugi2 diorg tak ade anak. Kalau ade musti lawa gila.. Oh! ntah apa-apa betul la Kak Jaja ni, rupa- rupanya diorg dah tahu pasal Erra-Yusry ni! Bukan nak bagi tau aku.. Kuang asam pedas betul..

Fast and Furious- Tokyo Drift (betul ke aku eja ni?)

Hari sabtu hari tu aku keluar dengan shahriz.. Asyik mamat ni jek!Aduss!! meletopss..best sey!! Tak sia-sia aku tgk cerita ni dekat wayang.. Aku tak pernah pon folow cerita ni.. Apa-apa pon best gile babas hingga langit ke-7! Meh nak review sket.. Pelakon cerita ni sume aku tak kenal.. tapi diorg kenal aku kot... hahaha matila aku verangan.. Ntah.. watak hero tu pelik la.. tak sesuai.. jadi student umur 18 tapi muka macam bapak orang! Pegi school macam dia plak hantar anak dia! Mungkin dia ni spm tak lepas kot dok repeat je keje.. hahaha.. Ape2 pon aku suka music dalam cerita ni.. Kali ni ni music versi Japanese, so lain dari lain.. Nama pun Toyo Drift..Cerita very the lucah + ganaz (18sg).. Tak la lucah sgt aku tengok.. mungkin dah besa kot bagi aku.. hahaha..matila kena panah petir! Pelakon2 Japan ni seksi sket.. Ala besa la tu..Penghuni tetap neraka.. Pasport dah cop, cuma nak berlepas je tak tau flight mane..hahaha.. Aksi kejar-kejar kereta memang klass! Dekat tengah-tengah bandar Tokyo and lagi satu dekat car park kereta! Gila betul... Apa-apa pun pergi la menonton cerita ni..Hmmmm aku bagi A+

Driving School

Arghhhh...tidak!! buat kali ke-2 aku pegang stering kereta dalam masa 2 tahun!! Tak sampai hajat aku nak buat rekod 3 tahun.. Hahahah kelakar gila!! Mana la aku ingat dah nak bawak kereta. Mau 4 kali mati enjin! Selamat la belaja dekat kawasan kilang hari ahad. So, mana la ade kilang nak buat overtime kan masa tu.. Semua ni idea abg bal.. Selamat dia nak test aku balik.. Mana la aku ingat weh!! Nak tekan clutch pon aku tak tau mane satu! Hmmm.. kalau kereta auto tu aku yakin gak la.. sebelah kaki pun boleh bawak!! Serius aku dah tak ingat nak bawak kereta. Nampak nya lesen aku ni hiasan semata- mata dekat wallet ni.. Arghh!! peduli apa! yang penting aku dah lulus ujian memandu and lesen P aku dah tamat.. Verangan nie.. Nanti la aku re-new lesen aku tu. Mana la sempat time-time macam ni.. Kerja tiap-tiap hari mana sempat nak pergi post office.. Lagi satu bawak kereta bila cuti semester jek..tu pun kalau rajin jek.. Balek UTM lagi la tak nak.. Besok aku beli kereta auto je la.. Pueh hati..hahaha (Buat Zul dan Juperi Gud Luck eh ambil lesen! By the way korang boleh ke chalen aku test jalan raya 20/20)

AF- Konsert 3

Ingat kan Haziq yang skema tu keluar.. rupa-rupa nya Rich yang rambut banyak gugur tu keluar.. Okeh gak! Aku tak suka la dia.. Persembahan biasa sajork!

Paling BEST!!(wajib tengok, rakam pun lagi bagus):

1) Farhan
Kelass!! Very the superb!! Boleh join Kak Nita menyanyi dekat kelab2 malam dekat Las Vegas.. Cume kene kurus sket.. Takut baju sponsor tak der yang sesuai nanti.. Kalau dekat Las Vegas terpaksa la pinjam baju Queen Latifah.. Vokal very class!

2) Velvet
Hmmm..ok! suka tengok watak velvet yang getik2 sikit.. Aku rasa velvet nyanyi lagi best dari Ratu. Dah la sumbang masa APM 2006. Seksi je lebih! Ratu ni pun boleh join pelakon2 Jepun tadi naik flight pegi neraka langit ke-7.. Pasport aku rasa dah cop kot! Pakai cap jari pon boleh.. Tapi sian velvet baru nak date dgn rich tengok world cup.. Velvet ni kuat berpeluh betul la.. Tapi dia dah kurus.. Nampaknya sesiapa yang nak kurus, silalah menyanyi ala2 velvet.. sure kurus! (Fariz tak nak try ke?? syu yang dah semakin tembam tu pon boleh try jugak)

Biasa sajork (Tengok-tengok gitu jek..)

3)Faizal
Bagi aku oka la.. MEmang sesuai dengan dia. Dah lagu dia! sesuai sangat la.. Kezutan ada Saleem!! hahaha.. jahat betul si adlin "jangan hisap dadah lepas ni?"Kesian si lotter dgn amirul kene pegang banner! GANU KITER (kpd syuhada akmal aku bukan promosi mu ok!)

4)Diddy
Sedih..lagu la sedih..Suara dia memang kene dengan lagu dia.. Perghh ramai jugak yang meleleh air mata tengok! Aku?? meleleh air liur sebab time tu tengah makan kari daging! sedap woo...

5)Amirul
Mamat ni memang aku paling tak suka.. Tolong la astro buat AFOUT Amirul!! Tapi nak buat macam mane persembahan dia minggu ni best! Ala kalau dapat undi ni pun mesti budak-budak pompuan yang belum akil baligh yang undi dia ni.. eee.. Tolong la..Diorg cakap si amirul ni comel?? Tukang sapu dekat opis aku ni lagi cun walaupun dah "Kertu"

Tak tengok pun tak per (Kalu nak pegi toilet, pegi lama2 pon tak per)

6)Salima + Haziq + Zila + Lotter

Tolong la makcik Salima.. Baju very the season! Cow girl la konon.. Sorry la aku memang tak suka minah ni.. Pakai tudung tapi tergedik2 dalam AF. Sorry not my choice! Apa-apa pun aku lagi suka lagu asal versi Juliana banos- Obsesi.. Haziq?? bak kata Adlin memang nampak wakil rakyat yang melompat dari darjah 3 ambil PTS. Lepas tu masa le[as SPM dia amik Fore- Cast! Pastu dia grad awal.. Dia ni sesuai untuk lagu-lagu melayu je la..Lagu tradisional memang kena! Tak saba nak tengok Haziq nyanyi lagu How me Seksi.. Zila tak tau la.. takder x-factor yang nak menarik minat aku.. Persembahan paling OUT minggu ni ialah LOTTER.. Sorry not my choice again.. Rich dah keluar malas la nak story.. Cuma rich kena pegi YU NAM Hair Care la

P/s

SELAMAT HARI JADI YANG KE-31
BUAT EN. SHAHRUL IZHAM MOHD RAWI

SELAMAT HARI BAPA
BUAT EN. MOHD RAWI SAAT (oh..abah..duit tak der ni?!)

3 comments:

zhi shu said...

shah ko melaser tahap no.1
aku suke bab paspot pegi neraka..tak tau lak ada..nk tgk la gak kalau bleh..tgk je..tanak okie

lagiii kenapa amirul tak kuar? takbleh ke buat kuar secara berjemaah haziq amirul sekali muahahah

anyway byk btol nama aku kat entri nih..velvet tuh mmg gemok..aku tembam je tp still kurus muahahaha

apepon aku tetap sokong faizal ;) bias haha AFUNDI FAIZAL!

panjang aku komen..seswai utk entri ko yg pjg..go shah :P

sHaH said...

anonymous tu ialah shah

qamarul_razali said...

hahaha.....lawak nak mampus la blog ko ni...pecah perut aku...hahaha...keep it up...!!1