January 12, 2007

hari2 yang biasa

yuhuuuuuuu... dh lame tak update.. agak malas lately... kerja pon dah kembali berlambak2.. my project pon baru sampai separuh.. ntah bila nak siap.. tarikh presentation dah dapat, around bulan 4.. meaning that ade lagi 4 bulan la nak siapkan kerja2 makmal n tulis tesis.. my god.. dinchhhh....

weekend yg baru2 nih pon aku tak buat ape2 sgt.. ekekeke.. yeke? maklum la kan loan dah masuk kan.. ape lagi adek2.. joli la kan.. hahaha.. tapi aku tak shopping sgt pon, tak der sale la.. just pegi CS, angsana survey2 barang dah mencuci mata sajorr... choi sgt barang mahal lagik la.. tunggu sale chinese new year je la.. bulan depan?? my god.. lambat nyer lagik..

aku skag tgh planning nak cat bilik.. gigih tak adek2?? tinggal satu sem je lagik nih.. ntah la aku dah gian nak sgt nak cat bilik.. bior la, at least aku tinggalkan utm ni, bilik aku sbg satu kenangan..boleh?ekekeke.. tapi takut gak nnt tak pasal2 kene saman.. kolej ni dah la kolej yang paling straight.. hanjengss btol.. sem lepas aku terlupa dafta barang2 elektrik.. hah! merasa la kene saman! azab kan.. tapi yang aku nak cat ni pon bukan the whole bilik.. just satu wall sajorr... ala2 cat satu dinding sajorr kaler terang..hikssss.. tak kira lah, klu orang opis tanya " ni kenapa cat bilik nih??" aku jawab la.."ntah, masa saya masuk dah ade orang cat.." hahaha..

dah 2 hari hujan kat johor nie.. nampak gaya nye, johor kembali banjir lah kot.. mmg pon tadi baca paper pon, cakap dah banjir balik.. ayyoo!! azab nye.. merasa lah aku dok kat bilik ni berselimut bagai.. hikssss.. best nyer klu ade heater yg bernyawa kan?? boleh peluk2.. hahaha.. merepek plak.. hah! lupe plak nak story.. baru2 ni si napisah.. dia ni pon blogger gak... aku lupa plak blog dia.. huhuhu.. tatau la eja nama dia betol ke x? tapi sebutan lebih kurang mcm tu la.. dia baru sajorr melawat aku kat utm nih.. hiksss.. ayooo, u olzz keles kan?? maka sesi berkenalan pon bermula lah.. tak borak panjang pon just dia melawat aku kat bilik nih... aku pon tunjuk lah keseluruhan videoklip pink bbq itteww.. video yg menjadi rebutan pelbagai pihak kan.. ekekeke.. to kimi " hah?! korang bila plak nak dtg ,melawat we olzzz??

No comments: