October 20, 2006

Selamat Hari Raya!!

Hi uols..

Sorry banyak sebab lambat updated.. Minggu ni rasa seronok sgt sebab semua assignment,test dah habis..Semua kerja dah setel.. So, i'm free now!!!

Hmmm...by the way skag ni aku tengah dgr lagu-lagu raya.. Yela lagi 4 hari nak raya. bdak-bdak kat UTM nipon dah beransur-ansur balik.. maybe mlm ni la kot yang ramai balik.. Petang ni pian ajak pegi Angsana.. dia nak beli apa ntah utk mak dia..hmmm aku dah pegi dah hari rabu hari tuh, tapi ptg ni pon tak buat apakan, pegi je la.. Dah la duit takder ni...huhuhu

So, di kesempatan bulan syawal yang akan berkunjung tiba ni, aku just nak wish kat korang semua selamat hari raya aidilfitri ..maap zahir batin.. Kalau ada salah silap waktu dulu-dulu kira langsai la..hehehe...Korang yang beraya kat oversea tuh, jgn lupa aku kat sini eh.. nanti aku makankan apa2 yang best kat rumah aku untuk korang semua...Kepada abg am & kak jaja & sarah & hakim selamat sampai di terenggganu..diorang baru bertolak petang tadi.. Kepada kwani & abg emran & aliya tak tahu bila diorang balik Dungun..maybe besok kot.. so, selamat sampai..jgn lupa bawak balik apa2 dari t'ganu bila balik perak nanti tau!! Kak long + abg bal +mukriz +batrisyia+irfan kita jumpa kat beruas nnt..huhuhu..Raya ke-3 baru la kita jumpa semua eh!!

Aku tak online YM, blogger selama 2 minggu lebih.. aku akan balik semula ke utm on 31 oktober nanti..pagi 1 november baru aku sampai..So, lagi satu yang paling penting yang korang kene tahu ialah pada 31 oktober ni ialah BESDAY AKU!! So jgn lupa untuk meng-wish-kan aku yang semakin muda nih.. hahaha...

ok semua..jumpa lagi!!

SELAMAT HARI RAYA

MAAF ZAHIR & BATIN

No comments: